Weer op weg..

29 juni 2023 - Rana, Noorwegen

woensdagavond nog naar het centrum van Narvik gewandeld (klein uurtje). We gaan een heerlijk hapje eten bij een Italiaans restaurant.
Vanmorgen tegen 10:00 komt de VW monteur zich melden bij de camper. De reparatie kan hervat worden 🤗. Gelukkig mooi op tijd en niet ergens achter in de middag , ja je moet lichtpuntjes blijven zoeken 😉. Zo tegen 11:30 kwam dan het verlossende bericht dat de camper weer klaar is . Na de rekening van ruim 1200 euro te hebben voldaan konden we onze weg weer vervolgen. 🤗. We hebben gisteravond al besloten om niet via de Lofoten te reizen. Gezien de vertraging van de afgelopen dagen hebben we onvoldoende tijd om hiervan te genieten. We willen immers ook niet over de Lofoten sjezen. Dus we rijden gewoon een stuk zuidwaarts. We zijn gestopt bij de poolcirkel. Hier staat een groot gebouw met een dito souvenierswinkel en een eetgelegenheid. Het is een komen en gaan van met name campers, een erg populaire halteplaats. We zijn hier ook al twee keer eerder geweest. We worden hier nog getrakteerd op een onweersbui en het regent nu nog lekker door. Straks even koffie drinken in het restaurantje. Tevens is dit een camperplaats dus we blijven hier overnachten.

35C86612-7F7E-4D9D-B282-A2E96D8D3527
wachten op het pontje