Vertraging

28 juni 2023 - Narvik, Noorwegen

Om ons te vermaken in Narvik hebben we dinsdag het oorlogsmuseum bezocht. Weer een mooi museum met alles tot in de puntjes verzorgd. Met je telefoon en oortjes in krijg je in het Engels uitleg bij diverse onderdelen van het museum. We slenteren daarna wat rond en lunchen heerlijk op het enige terras in Narvik 😉. We zijn wandelend vanaf onze camperplaats gekomen en gaan met de bus terug. Gewoon een kaartje kopen in de bus en betalen met je pinpas, heerlijk simpel.

Woensdagmorgen rijden we dan naar de garage waar om 11:00 de camper onderhanden wordt genomen voor het vervangen van de dynamo. We leveren de camper af en doen alvast boodschappen. We komen terug bij de garage en er wordt ons verteld dat de dynamo niet past 😡. Dit is een flinke domper! De juiste dynamo is  alsnog besteld en komt ergens donderdag binnen bij de garage. Dus staan we nu met de camper op een parkeerplaats vlakbij de VW garage. We moeten het maar nemen zoals het is. We moeten ons reisschema in ieder geval bijstellen. Hopelijk morgen beter nieuws.

42AF5A59-0E55-4A35-AC23-1AC29E3985DD
camperplaats Narvik

83517743-9D02-443A-A0FB-3BE328C84D81
ook nog steeds de middernachtzon

2E5B7481-EEED-4606-98D3-7D34F2CE90ED
uitzicht 🤩

46AD4200-90FD-4ED9-AE53-8B9FE2E5EC17
routebord? In Narvik

1. Moeder Dubbelboer:
    28 juni 2023
    Dat is wel even een tegenvaller, te hopen dat het morgen goed komt.
    Je kunt er niets aan doen, dus moet maar rustig afwachten.
  2. Moeder Dubbelboer:
    29 juni 2023
    Is jullie camper al weer klaar?
  3. Sylvia:
    29 juni 2023
    Hoi luitjes. Zijn jullie alweer en route?