Op naar Tromsø

23 juni 2023 - Svensby, Noorwegen

Vandaag een rustig ritje richting Tromsø. Maar voordat we deze stad gaan bezoeken staat er nog een wandeling op het programma naar de Lyngen alps waar we naar de blå vatnet (het blauwe meer) gaan lopen. Maar vandaag genieten van de rit en de omgeving. En ja met mooi weer is alles mooier natuurlijk en dat hebben we ! We stoppen regelmatig even om een foto te maken. We zien regelmatig rendieren dat het al heel gewoon is onderhand. Agnes koopt onderweg bij een tankstation een softijs voor mij terwijl ik de tank volgooi. De softijsjes zijn hier echt mega groot. Dus ik deel een flink stuk ijs met Agnes 😉. Op de route gaan we ook een half uur met een pontje wat een aangenaam tochtje is. Na deze tocht rijden we nog 20 minuten en strijken neer op een camping waar plaats genoeg is (camping Svensby). We betalen via hun website met de creditcard en zoeken een mooi plekje. Camping ligt aan een fjord dus een mooi uitzicht wederom. Het was vandaag warm, 26 graden en nagenoeg wolkenloos. Dit verwacht we niet zo ver boven de poolcirkel. Om 23:00 is het nog 20 graden maar gaan we toch maar in de camper om nog even een potje te scrabbelen😉. Morgen weer een actievere dag 👋

536F0153-09DF-4DE9-896D-218CDA2D362F
wachten op het pontje

2C30C57E-FEFB-42A9-91A3-48B29284DFD6
Uitzicht op het fjord

F685F9BB-A643-439F-B9CC-4E207EBD04FE
voetenbadje 😉

1B1F8296-4FC0-49B4-AD67-114ADAC47A35
ook hier nog steeds de midzomernachtzon

1. Sylvia:
    24 juni 2023
    Er zitten een paar hele mooie foto’s bij! En dat voetenbadje ziet er frisjes uit. Duidelijk de tenen van Dubbelboer haha